Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

pondělí 18. března 2013

Malé chystání na velikonoce..... jaro je to co miluji :o)))))

 ....pár nových kousků do mé sbírky,která obsahovala zatím převážně vánoční kousky....
 ............. pořídila jsem si i zajíčka do sbírky kolečkových zvířátek :o))))..takže už mám...slepičku,kohoutka,ovečku a nově i zajíčka.....

Tak dnešek byl ve znamení pečení a malých příprav na velikonoce i když to venku tedy vůůůbec na svátky jara nevypadá :o)....u nás aktuálně sníh...sice trošku nasněžilo,ale i tak...ať je už konec ......Dneska jsem byla jen mrknout na vykrajovátka a už jsem si domu pár nových kousků nesla......já a perníčky ..to musí být :o)....

...To doma voní jako na vánoce a ono nakonec venku to tak i vypadá :o))))),ale já věřím a doufám,že už konečně to jaro dorazí :o)....

2 komentáře:

  1. Ahojky Hani.Vítám tě mezi blogerky a budu se moc ráda vracet na tvé stránky.Tvé háčkováné výtvory jsou nádherné a jsi moc šikovná,tak jen tak dál dělej radost sobě a druhým.Měj se hezky a přeji hodně tvořivých dnů.Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné,budu nakukovat:-)
    Pavlína

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka