Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

středa 26. června 2013

Vždycky si najdu chvilku na tvoření .....

.............i přes to,že se zde neukazuji moc často,tak stále nakukuji a kochám se všemi nádhernými příspěvkami co vkládají tvořilky jak na mimibazar ,tak i na mé oblíbené blogy a někdy mě to naladí až tak,že tvořím i já ......jen ten čas je nepřítel..... ale i tak se našel a já tentokrát tvořila polštářek s motýlkem,který už jsem dělala jen tentokrát jsem ho doladila o obháčkování a dodalo mu tak další kousek k dokonalosti....samozřejmě není dokonalý,ale pro mě je a to je důležité....byl to dárek k narozeninám a udělal tak velku radost až mě majitelka vehnala slzy do očí....ona je tam totiž měla a to je pro mě vším.....







..... všem moc děkuji za návštěvu a to ,že jste došli až sem ...přeji krásné chvíle mém blogu Hanka

2 komentáře:

  1. Jé, ten je tak krásně něžný:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko moc moc děkuji i mě se moooc líbí a už pracuji na dalším na přání......stejný takže asi úspěch bude :o))))což mě moooc těší...přeji krásný večer Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka