Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

pondělí 16. září 2013

Proč mám ráda bazary a vetešnictví ....

Dnešní příspěvek bude o tom proč ráda navštěvuji bazary a různá vetešnictví....

Doma už sice nemám místo na lovení pokladů ve formě nábytku,poliček atd.ale pokud jde o textil,tak toho není nikdy dost a po dlouhé době jsem zase nějaké ty byzary navštívila a poštěstilo se..... takže mám opět radost z úlovků...

 ..překrásný polštář s vloženou paličkovanou krajkou...



 ... normální krajka ...


 ... prostěradlo s krásnou madeirovou krajkou a výšivkou....
  ...dále vyšívaný polštářek

..madeirová růžová kraječka...pro Pavlínku ...
A na závěr to nejkrásnější ....
... pani mi nechala stranou naprosto dokonalý fialkový krajkový polštářek..je překrásný,vyšívaný a olemovaný celý krajkou... a pani mi tím udělala ooobr radost... asi zjistila co se mi líbí :o))))) což mě moc potěšilo....děkuji  :o))))






A na závěr ještě pár nepostradatelných taštiček...našla jsem krásné barvy a vzory,tak jsem je tam nemohla nechat :o)...




                                    Všem Vám děkuji za návštěvu u mě a těším se zase někdy...
                                                               přeji krásný den Hanka


11 komentářů:

  1. Naprostá nádhera. Také miluji bazary. Člověk tam najde naprosto úžasné věci a někdy se nestačí divit čeho se jsou lidi schopní zbavit. Ale na druhou stranu ještě že takoví lidé jsou a my se potom můžeme těšit z nádherných úlovků. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo Leničko přesně má slova.... chodím u nás do několika byt bazarů s bytovym textilem a téměř vždycky se něco najde ..... ale zase nemám domov nafukovací,tak se musím krotit :o))) ... z těchto pokladů mám radost,ale to ostatně vždy,když něco ulovím .... Mějte se krásně Leni a děkuji za návštěvu blogu :o))) Hanka

      Vymazat
  2. Nádherné polštářky,těch není nikdy dost......
    U nás bazar bohužel zrušily tak mám " po ptákách":( taky jsem tam ledaco ukořistila.
    PS: krásná dečka na stolku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicko dekuji i za decku:-):-):-):-):-).... jojo nekdy je tezke i u nas neco ukoristit.....je asi v Teplicich hodne tvorilek a nadsencu do starych pokladu..... ale nekdy se stesticko usmeje i na me :-):-):-):-):-)....

      Vymazat
  3. Jeeejdanku...ďalší nádherný blog dsom objavila :-) tu sa budem určite často zastavovať. Si veľmi šikovná a maš super nápady. Pozdravujem a prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeejdananku,mooooc dekuji,az se cervenam :-):-):-):-):-)... jsem moooc rada,ze jste me nasla a i ja se budu na vas tesit....mejte krasny den Hanka

      Vymazat
  4. Haničko,
    krásný blog, krásné bydlení, krásné tvoření ..... moc ráda k tobě nakukuju na MMB, ale na blogu jsem dneska prvně ..... vůbec nechápu, jam mi mohl tak dlouho unikat .... už se moc těším na další návštěvu u tebe .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki preji krasny den a dekuji za tak krasny komentik....moc me potesilo,ze jsi tak rada,ze jsi na muj blog prisla :-):-):-):-):-) v lete jsem moc tvoriva nebyla,ale ted uz zacina byt prilezitost,tak snad bude vice moznosti vkladat :-):-):-):-)budu sena tebe tesit...paaaa Hanka

      Vymazat
  5. Jeee no co ja bych dala za to kdyby moje babi neco mela.....ale nastesti mam bazary a v tech se da neco najit...... moc dekuji za navstevu Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Ajko moc Vam dekuji i ja jsem z nich nadsena...preji krasny vecer Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka