Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

neděle 1. prosince 2013

1. Adventní neděle ....

 Všem kdo jste ke mě zavítali přeji tu nejkrásnější a nejpohodovější první adventní neděli.... zapálili jsme první svíčku...


               Je to tady ..                  pro mě nejkrásnější období v roce...vánoce jsou pro mě od dětství dobou těšení se,příprav,..období pohody a užívání si s rodinou ...a i já se s dětmi snažím v tom pokračovat....nehoníme se za nákupy..už máme nakoupeno a dokonce i zabaleno..,nestresuji se úklidem ...vše dělám v klidu a jak to časově vyjde .......... letos mám vše hotové ... uklizíme přeci stále a teď se to jen přeorganizovalo doma na vánoční ladění,které úplně miluji.... nehledám trendy,nehoním se za novinkami ...prostě se jen řídím citem a myslím,že to je nejdůležitější.... teď už budeme s dětmi doma jen péct cukroví na což se také těšíme...užíváme si to spolu...a já se na to každý rok těším...

U nás každoročně a podle mě to prostě k vánocům patří...jsou v barvách červená,bílá,přírodní ...Už minulý rok jsem si velmi oblíbila retro ozdoby a letos jsem sehnala konečně i Pinocchio ozdoby,které mi chyběly.... a z těch mám velkou radost...







Také u nás nesmí chybět lucerničky domečky..letos doplněné o mini domečky,které budou i na stromečku ... barvy jsem koupila...zinkovou,bílou a červené... některé měli u nás v zahradnickém obchodě Dvořák a zinkové jsem si objednávala přes mmb...






 V ladění ještě pokračujeme ... toto jsou jen malé střípky...

Užívejte si to krásně a já jdu zase pokračovat a dnes se u nás rozsvěcí vánoční stromeček na Záměckém náměstí,tak tam s dětmi jdeme... já tedy dřív jelikož se účastníme trhů se švagrovo pekárnou ,ale dětičky dorazí s tatínkem také....

Mějte se krásně a zase někdy ...Hanka






12 komentářů:

  1. Hani moc pěkné střípky- zdravím a užijte si krásný adventní čas Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji..... už jsem si vyblejskla i večerní svícení,tak vložím také :-) mějte se kràsně...Hanka

      Vymazat
  2. Krásné, přírodní věci mám moc ráda. A ten věnec s andělem, to je určitě z Arkadie. Už asi 3 roky po něm toužím, ale dosud se mi nepodařilo se do Teplic dostat, je to moc daleko. Přeji krásnou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko moc děkuji za krásnou pochvalu...mám ráda klasiku,nevymýšlím žádné jiné barvy jelikož prostě červená a přírodní k tomu patří .... bez toho si vánoce představit neumím.... Věnec mám z Arkadie ...už asi 4 roky a stále ho mám moc ráda...ten neměním :o)....a stále udivuje i spousty ostatních....je nutné si ho objednávat dlouho dopředu...já ho objednávala asi už v září a čekala jsem na něj 2 měsíce...a další rok je strašně zdražili.... Mějte krásný večer a děkuji za návštěvu...Hanka

      Vymazat
  3. Roztomile zinkove minidomecky a stare drevene ozdobicky jsou kouzelne na stromecek nebo na venec,krasne.
    Preji Hanko pohodovy advent.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško moc děkuji ...já červenou a retro staré věci...nebo i jejich imitace jako jsou ty medvědi,Pinocchio atd...to já můůžu :o)))) a ve velkém ... :o))) Mějte krásný advent a děkuji za návštěvu..Hanka

      Vymazat
  4. Hani máš to doma nádherně nazdobené. Moc se mi líbí tvůj keramický věnec. Přeji ti krásnou neděli a příjemné těšení se na svátky. Pa Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny moooc děkuji jsem ráda,že se ti u mě líbí.... :o))) Věnec mám ráda i já moc moc a ještě více,když ho vyráběl někdo z chráněné dílny....Arkádii já mohu.... Měj se také jen a jen krásně Hanka

      Vymazat
  5. Krásný advent Haničko,také jsem byla na našem zámeckém náměstí a kolem pekařského stánku jsme šla:)Ale měli jsme sebou naší westicki Amálku tak jsme spíš koukali,aby nám ji nezašlápli:(Ale bylo to i tak moooc krásné:)Už se těším na další:)Máte to doma moc pěkné a smekám,že už máte dárečky nakoupené hlavně zabalené,snad se mi to také někdy podaří:)Přeji krásný zbytek večera:)Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Andrejko,tak na náměstí to byl mazec...jsem nečekala tolika lidu...byl to fofr,že jsem ani nestíhala koukat okolo,ale stromeček máme krásný ....ten jsem stihla okouknout :o) a dětičkám se také dařilo...
      .... Dárečky nakupuji když se mi něco líbí abych pak nemusela shánět v prosinci a honit se po obchodech...dětičkám jsem dala katalogy hnedka jak vyšly v hračkárnách a psaly dopis :o)))) no a já šla a co se mi líbilo ze seznamu,tak jsem pořídila...mají každý jeden opravdu velký hlavní dárek a pak pár menších .... Už je to těžší,když si malej napíše PSP Vitu a velké auto na dálkové a malá tablet a výbavu na lyže..... jojo kde jsou ty pidi dětičky :o)))) ...A to,že jsou i zabalené byl včerejší nápad..taková rychlovka,když děti spaly u babičky,tak jsem toho hnedka využila..... Já se teď do vánoc moc často doma flákat nebudu..stále někde jezdíme,tak se musí využít každé volné chvilky :o)))) a mám klid....vždycky to balíme večer před štědrým dnem a to je hrozný...do rána pak balíme...letos ne ..Andrej děkuji za návštěvu a mějte se krásně Hanka

      Vymazat
  6. Hanko maš to úplne nádherne a tie ozdobky nemajú chybu, jedna krajšia ako druhá. Prajem nádherne adventné dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji..... já tyto ozdoby můžu...moc se mi líbí a leto jsem moc ráda,že jsem sehnala Pinocchio...loni se mi to nepodařilo a letos už jo což mě moc těší.... Maruško i já tobě přeji krásné adventní dny a celé svátky...Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka