Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

pondělí 16. prosince 2013

Advent ve znamení klidu ....


Moc často se teď neukazuji na blogu ani na mmb,ale to jen proto,že mám ráda svůj klid a pohodu a advent si užíváme jak jen to jde .... přes týden jsem často mimo domov,tak abych rodinu nezanedbávala,tak když jsem doma ,tak si to užíváme spolu i s taťkou,který je prostě skvělý a tráví s námi hodně času ... :o))) . .... a co bylo mezi první a třetí adventní nedělí?
Jedním slovem klid :o))) 

Proběhla Mikulášská besídka ve školce a vánoční akademie,kterou měla Pavlínka s celou školou v Kulturním domě v Teplicích....bylo to krásné a dětičky byly opravdu šikovné od těch nejmenších ze školky až po ty velké z deváté třídy.... Pak jsme měli pozvaného čerta s Mikulášem u babičky  jako každý rok a letos jsme se opravdu zasmáli...byly jsme poslední na řadě a partička byla už jak se říká společensky lehce unavená :o))) ,ale jsou skvělí a letos se to moooc povedlo.... no a když na ně Davídek místo básničky vybalil jednu fotbalovou....Zelená je tráva.... " ,tak tomu dal korunu a zpívali s čertem,Mikulášem i s andělem všichni :o))) ... pak dal raději ještě jednu,ale ta byla prozměnu v takové rychlosti,že turbo byl proti němu šnek :o))) ...

Také Pavlínka měla malou besídku na zumbě kam chodí ,ale tu jsme dokumentovala kamerou,tak fotky ukázat nemohu... ale jsou to holky šikovné...

Prostě kráááásnéééé ...
 
 Davídek s tatínkem pořádají fotbalový turnaj pro nejmenší prcky z Modlan kde taťka trénuje malé fotbalové talenty :o))) a i ty kousek starší ..už proběhly dva víkendové turnaje... teď o víkendu bude poslední víkend turnaj a bude krásné vyhlášení a když vyjde překvapení,tak budou děti nadšené....,tak se těším....a samozřejmě vše nafotím....
Dále se doma peklo...ve finále bude 8 druhů a já bych klidně pekla dál :o)))) ... ale už není čas...:o((( 
A ten nejaktuálnější zážitek? To byl včerejší výlet na vánoční trhy v Drážďanech ...naše 3. adventní neděle .... vyrazili jsme se známými kolem třetí hodniny odpoledne aby jsme si užili plně tu večerní atmosféru a bylo to překrásné.... to co je tam u nás neznám...bohužel....Každý kousek trhu je něčím dokonalý a jelikož jsme s dětmi absolovovali i kolotoč velký,tak jsme si to mohli prohlédnout z výšky a suuuper...doporučuji navštívit i s dětmi je to pro ně zážitek..... já je tam letos vzala prvně,malého by to loni asi ještě nebavilo,ale letos to bylo skvělé ...
Tak to je od nás vše .... přeji vám všem ať máte tu přípravu i prožívání svátků v klidu a já se ještě ukážu slibuji :o))).... teď už tedy jen fotky ..... mějte se krááásně Hanka
...besídka ve školce u Davídka
Moje dvě malé..velké zlata spolu :o))) Pavlínka se byla na Davídka podívat...
Pavlínka se tam potkala se svými nejlepšími kamarády z jejich školkového období,kteří byly také podpořit své mladší sourozence... Denýsek a Barborka .... to ani nebylo v plánu,že se tam potkají a svého času to byla nerozlučná trojka ....
staré dobré časy ve školce...teď už je to školačka..druhačka...
Naše každoroční super parta...

Dráždany .....

Davídek se rozhodl,že mi buď bude ze všech fotek utíkat a nebo hodí nějaký ksichtík....

Pohled z výšky...ruské kolo..nááádhera...


Ani chvilku nebyly v klidu...já mám snad všechny fotky někde rozmazané...




Menší na vláčku ... Davídek a Baruška

A velké aby někde nebyly ..nic jim neuteklo...Pavlínka s Markem...
...A nakonec pár fotek z domova..... a moje nová velká domečkova lucerna ze které mám opravdu velkou radost...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka