Stránky

... Vítejte u mě na blogu,který je o všem co mě naplňuje ...bydlení a tvoření je má láska a o tom můj blog je.......

neděle 22. prosince 2013

Růžová romantika a čtvrtá adventní neděle...

                                       Přeji krásný nedělní den ... nejprve přeji krásnou poslední adventní neděli a užíjte si jí jak jen si představujete :o))) jelikož každý má své představy o ideálním přožití..... u nás je to za chvilku směr oběd u babičky a pak pohoda doma u telky a já pravděpodobně v duchu tvořivém ... mám tak nějak tvořivý víkend,který jsem neplánovala,ale byla chuť a stále je...takže u mě značka ideál... :o))) ...čtvrtá svíčka hoří a teď už jen kávu a nohy nahoru :o))))

... dnes bude příspěvek v duchu tvořivém a romantickém... polštářky kulaťáčky jsem došívala včera odpoledne po krásném dopoledním prožití s dětmi na turnaji,který se moooc povedl,ale o tom později ....a byla to příjemná změna od všeho vánočního....jsou krásné jemné,něžné,romantické a budoucí majitelce doufám udělají radost až je uvidí na vlastní očka.... Dále jeden také v odstínech růžové,ale trošku jinak barevně laděné ...










Další je polštářek ,který je pro mě srdcovka a hlavně pro mého malého šmudlu Davídka...byl to dáreček pro jeho malou první lásku ve školce Nelinku a mě nemohlo napadnout ani nic jiného než jeho princezně něco ušít a vyhrál to polštářek se sovičkami,který mě moc bavil...je celý podšitý vatelínem a prošívaný stehem  vlnku,který mě mile potěšil ..je tak krásný,že ho Pavlínka chce po mě také........ Nelinka měla velkou radost a hnedka jak mi dorazí fotečky ze školky,tak vám Davídkovo vyvolenou ukážu...je to krásná princeznička...má ten můj mrňous dobrý vkus :o))))....






A dnešní poslední tvoření ...tedy zatím...jsou taštičky na dárečky pro mé dva raubíře...dám do nich dárečky,které se mi balit nechce a pak budou taštičky využité i dál...chtěla jsem totiž nejprve šít jen pytlýky na dárky,ale ty by už moc nevyužily dál,tak to vyhrály tašky....a myslím,že se mi docela povedly,tak možná budu pokračovat a našiju si nějaké,které bych nabídla dál... jsou to vděčné kousky ...... :o)))




Poslední fotečky jsou plné radosti z dalšího balíčku od největší šikulky,kterouznám a tou je opět Lenka Hložková a její bezkonkurenční keramika..... už vícekrát jsem o ní zde básnila a tak to dnes nechám a ukážu jen její tvorbu...Leničko opět moc děkuji ...jste v mých očích prostě anděl...Děkuji moc a věřím,že ti,kteří tyto kousky najdou pod stromečkem budou také nadšeni jako já....








Tak to je pro dnešek asi vše ...děkuji,že jste došli v prohlížení a čtení až sem a těším se zase příště...mějte se tedy krásně a pokud by to nevyšlo a já už se zde neukázala,tak si užijte i krásné Vánoce,plno lásky a zdraví a ať je štědrý den pro Vás tím nejkrásnějším a splní se Vám vše co si přejete....Hanka s rodinou....




8 komentářů:

  1. Nádherný příspěvek, atmosféra vánoční, krásné polštářky, úžasný adventní věnec - přesně to, co mám ráda.
    Moc hezké! Přeji krásný advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicko moc me tesi,ze ta pohoda a to co citim doma je alespon trochu poznat i z fotek.... moc me tentokrat bavilo to siti a uz se tesim co na to budouci majitelka.... hackovane kulatacky uz ke me patri a jsou ma srdcovka..... venec z Arkadie uz je nasim clenem par let a stale me bavi....dekuji moc a mejte take krasny ctvrty adventni den...krasne svatky ...Hanka

      Vymazat
  2. Hani, polštářky jsou nádherné, i taštičky jsou parádní.
    No a keramika od Lenky Hložkové je suprová. Pro tu já mám velkouslabost!!! Mám nějaké věcičky a už zase přemýšlím o dalších.
    Měj se krásně a přeji pěkný zbytek poslední adventní neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani mooooc dekuji....tvoreni me dnes nejak chytlo a docela bych v necem pokracovala :-).....asi jeste neco vytvorim.....
      Keramika od Lenicky je jasna...jak ji nekdo zkusi a tomuto stylu fandi jako,ze ja tedy jo,tak se mu od objednavani dalsich kousku tezko odolava..... ja uz picku na jablicka dvakrat objednava i sobe,ale ta je ve skutecnosti neco tak dokonaleho,ze jsem ji letos objednala i mamce s tim,ze ma nahradni mysku a poklicku,ze jde pouzit i jako aromka... cukrenka s malou aromku a svicinkem doplni sbirku zase jinemu clovickovy,ktery uz tuto keramiku take ma.....a velka myska s tim,ze ji zaplnim jeste dalsimi poklady zase doufam udela radost babicce.... proste doplnujici darecky.....
      Janicko dekuji za navstevu a zanechani komentare ....i ja preji krasny adventni vecer Hanka

      Vymazat
  3. Hani,
    moc pěkné tvoření !
    Přeji krásné Vánoce k Vám domů ♥
    L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko ,dekuji za pochvalu a jeste vice za prani....i ja preji pohodove svatky a stastny Novy rok 2014...mejte se krasne Hanka

      Vymazat
  4. Hani, máš to všechno nádherné. Celé tvé rodince přeji krásné svátky a měj stále spoustu tvořícího elánu.
    Pa Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny moc dekuji...... i ja tobe preji pohodove proziti celych svatku a stasne vykroceni do toho roku dalsiho..... pa pa Hanka

      Vymazat

Děkuji Vám všem za návštěvu mého blogu a ještě více za zanechání milého komentàře,kterým mi uděláte velkou radost :-) .... Hanka